future trend blue_shutterstock_7968100 - 524x291

Az új 5 éves tervem, meg néhány 1 éves

Amikor hajnalban hazaértem a szilveszteri házibuliból, hirtelen felvillanyozódtam, mert eszembe jutott, hogy a január elseje azt is jelenti: elkezdhetem az új kérdés-válasz naplómat. Még november végén, a Black Friday leárazások alkalmával rendeltem meg magamnak a Q&A a Day Five Year Journal-t, aminek a lényege, hogy az év minden napján feltesz neked egy-egy kérdést, amit néhány sorban megválaszolhatsz. Ám az egyes oldalakon nem egy, hanem öt válasznak van hely: öt egymást követő év azonos napján azonos kérdést kell megválaszolni, így nyomon követheted, hogyan változnak (vagy esetleg nem változnak) a válaszaid évről évre. Bár a naplót már néhány nappal karácsony előtt a kezemben tarthattam, és az írást bármelyik napon el lehet kezdeni, úgy döntöttem, hogy inkább megvárom a januárt, és új évben, a napló első oldalán kezdem el.

Nagyon örülök ennek, és izgatottan várom a kérdéseket, amiket viszont nem akarok még elolvasni, hogy mindig csak az adott napon gondolkozzak rajtuk, előre ne. Szerintem hasznos kis önismereti játék ez, és ha valaki nem akar öt évre elköteleződni, van 3 éves változat is, amit viszont már két “játékos” részére találtak ki.

Azt megosztom, hogy mit írtam most január elsejéhez, aztán a többi válasz már szupertitkos lesz.🙂

‘What is your mission?’
‘To tell quality stories based on the information I gather so that people can benefit from them in many ways.’

És mik az egy éves tervek?

2016 reményeim szerint az írás éve lesz nálam, és nagyon izgalmas lesz, bár kicsit tartok pár dologtól. A változás néha rémisztő, de én akarom, nincs rámerőltetve, viszont egyértelműen szükséges.

Nagyon-nagyon szeretnék idén újra utazni valahová, de ezzel kapcsolatban még nincs konkrét terv, csak kismillió ötlet.

Az edzés (kettlebell, ill. újabban saját testsúlyos) 3 éve tölt be nagyon fontos szerepet az életemben, ezt a jó szokást idén is folytatni akarom, illetve leginkább tovább növelni az edzések számát.

2015-ben egészen sok könyvet olvastam, elégedett voltam az előrehaladással, de idén megpróbálok még többet:

2016_readingchallenge

Goodreads.com – Még nulla, de elseje van!🙂

Persze-persze, tudom, hogy a 30 nem nagyon sok, de nem akarok elbukni, felülmúlni meg mindig lehet!🙂

Ezeken túl pedig csak sok-sok minőségi időt tölteni azokkal, akik fontosak.

Ti mit vártok 2016-tól?

Vélemény, hozzászólás?

