2012

Itt az ideje, hogy valami kis szösszenettel én is bejelentkezzek az új évre itt a blogon. Az új év kezdete a reflexió, az értékelés és az új tervek készítésének időszaka, ami szerintem ahelyett, hogy közhelyes lenne, nagyon is hasznos. Ha máskor nem, legalább újévkor tekintsünk vissza és gondoljuk végig, hol is állunk az életben.

2011 számomra életem eddigi legelképesztőbb éve volt, minden kétség nélkül. Vegyesen nagyon rossz és nagyon jó dolgok történtek velem, mindkettő olyan végletes szinten, ahogy korábban soha nem. Összességében azt hiszem jól jöttem ki belőle, sokat tanultam és fejlődtem, és ez a fontos, meg hogy még azt is elmondhatom, boldog vagyok.

2012-re van néhány elég határozott tervem, amit miért is ne osszak meg itt veletek. Legalább ez is arra ösztönöz, hogy tartsam magam hozzájuk. Hát lássuk.🙂
Szeretnék:
– rengeteget sportolni, egészségesen táplálkozni és lefogyni 10 kilót (hacsak nem töröm össze magam megint, akkor ennek muszáj sikerülnie, különben csődtömegnek nyilvánítom magam);
– kreatívabbnak lenni és alkotni dolgokat (karácsonyra már egész sok dekorációt készítettem a lakásba, amit mindenki megdícsért, szeretném, ha az ilyesmi idén is folytatódna);
– megtanulni horgolni és/vagy kötni (ez tulajdonképpen az előző pont folytatása);
– befejezni az egyetemet (ha ez nem sikerülne, akkor megint csak csődtömegnek nyilvánítom magam, de azért szerintem fog, kopp-kopp-kopp);
– elmenni az AIESEC-kel még egy gyakorlatra (fantasztikus élmény és most van az, amikor még megtehetem, utána családot és stabil állást szeretnék, akkor már sokkal nehezebb);
– még többet főzni.

Van sok dolog, ami úgy jó az életemben, ahogy van, és szeretném is folytatni, ezeket most annyira nem részletezem, a fentiek olyan dolgok, amikben változást tervezek. Természetesen a blogot idén is folytatom, mert továbbra is nagyon szeretem, remélem, rátok is számíthatok. Hogy telt a Szilveszter és ki mit tervezett el erre az évre?

2012” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Buek!!!! Megerkezett a kepeslapod tegnap, nagyon klassz! Pont ilyennek kepzelt a kezirasodat. Azon viszont lehidaltam, h a posta 180 hufra rippelt egy kepeslapert!!!! Hihetetlen, par eve meg 10 huf volt!!!

  2. Örülök, meg annak is, hogy tetszik a sellő🙂
    Azért is volt 180, mert ez nem szabvány méretű képeslap+elsőbbségivel küldtem, de ettől függetlenül tényleg ripoff…220-ért már Európa bármelyik országába elviszik🙂

Vélemény, hozzászólás?

