100. blogbejegyzés és *JÁTÉK*!!!

Kedves Mindenki, aki ezt a bejegyzést olvassa: tudom, hogy a századik bejegyzésnek valójában nem sok jelentősége van, mi emberek viszont valahogy szeretjük a kerek számokat és szeretünk jelentőséget tulajdonítani nekik. Amíg ezt csak ilyen játékos formában tesszük, addig szerintem nem is baj, úgyhogy most én sem leszek kivétel, és egy kis játékot hirdetek, ami remélhetőleg nektek és nekem is örömet fog okozni.

De előbb jöjjön egy rövidke mese, hogy ebben a bejegyzésben is legyen valami “content”. Anyukám szerint amikor az öcsémmel kicsik voltunk, már akkor is jól látszott a személyiségünk közti különbség: míg neki kiboríthatott egy csomó játékot, és azokkal öcsi akár órákig jól elvolt, a kis Zsófika nem. Vele beszélgetni meg foglalkozni kellett, különben előbb-utóbb (de inkább előbb) unatkozni kezdett.
Azért ma már egyedül is el tudom tölteni az időmet, de az nem változott, hogy nagyon szeretek beszélgetni meg élvezem az emberi kapcsolatokat, elég extrovertált vagyok most is. Ennek egyik bizonyítéka a blog, ahol különösen szeretem, ha mások hozzászólnak a bejegyzésekhez, szóval a témákhoz meg gondolatokhoz, amik engem foglalkoztatnak. Úgy érzem akkor a legjobb egy blog, ha részben fórummá válik, és sok a diskurzus.
Úgyhogy részben ennek a jegyében hirdetem meg a játékot is. Mit találtam ki?🙂

Aki olvasta a Postcrossingról szóló bejegyzéseimet (1., 2.), annak nem lesz újdonság, hogy nagyon szeretek képeslapot küldeni. A mai internetes világban szerintem hihetetlen bája és értéke van a “snail mail”-nek. Ezt szeretném érvényesíteni a játékban is. Mindenki, aki ennél a bejegyzésnél egy kommentben megírja nekem, hogy az eddigi bejegyzések (vagy akár a fenti menüben lévő oldalak) közül melyik a kedvence/melyik tetszett a legjobban és miért, annak küldök postán egy képeslapot (ha megadja nekem a címét, e-mailben persze – az én e-mailcímemért pedig kattints a jobb oldalon a fejemre :)). Google Readerben 11 olvasóm van, WordPressen keresztül 6-an, e-mailben pedig 5-en vannak feliratkozva a blogra. Az RSS feedről nem tudok számadatot, de ezzel együtt is azt gondolom, hogy kezelhető mennyiségű komment érkezik majd (remélem tényleg érkezik…), mindenkinek fogok tudni képeslapot küldeni, aki a fentiek szerint hozzászól a bejegyzéshez. Nem számít, hogy ismerlek-e személyesen, vagy sem, mindenképp szívesen küldök.🙂 (Lehet, hogy karácsonyit, lehet, hogy újévit, lehet hogy valami egészen mást, még nem döntöttem el, de akár kérni is szabad.😛 Amúgy sokat vadászom képeslapra úgyhogy esélyes hogy szépeket küldök.🙂 )

A játék december 31-ig tart. (Persze kommentelni ezután is lehet, de képeslapokat azoknak küldök, akik eddig írnak – aztán ki tudja, lehet, hogy jövőre is csinálok majd valami hasonlót, ha ennek sikere lesz.)

Természetesen aki esetleg nem szeretne képeslapot kapni, mert nem kedveli az ilyesmit vagy nem akarja megmondani a címét, az is megírhatja a fenti kérdésre a választ, nagyon fogok neki örülni! Egyáltalán, általánosságban is érdekel, hogy milyen típusú bejegyzések tetszenek nektek, miből látnátok szívesen többet az oldalon.

Köszönöm mindenkinek aki eddig is velem tartott, remélem ezután még többen leszünk. Jó olvasgatást és várom a hozzászólásaitokat! ^˛^

100. blogbejegyzés és *JÁTÉK*!!!” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Az “Iskolai rendezvények” bejegyzés tetszett eddig a legjobban, érdekes dolgokról írsz benne jó stílusban, egy élmény volt olvasni. “A házasságról” c. posztod pedig remek gondolatébresztő, nagyon jó meglátásaid vannak a témával kapcsolatban🙂 Gyakran olvasom a blogod, csak így tovább!

  2. Köszi a hozzászólásokat skacok, nagyon-nagyon örülök, őszintén!🙂 Várom a továbbiakat. Címet viszont nem küldtetek, senki se kér képeslapot ezek szerint.😦 Na sebaj. (Vagy ha mégis kérnétek akkor írjátok meg. :))

    • Nem is gondoltam volna, hogy ez a bejegyzés ilyen népszerű, de örülök neki!🙂
      Ami meg a tajvani posztokat illeti, bárcsak írhatnék olyan izgiket még gyakrabban…talán lesz is még rá alkalom.🙂
      100 fölötti levelezőtárs? Az nagyon durva, annyit hogy lehet fejben tartani meg egyáltalán fenntartani? Viszont ez a deco friendship book baromi jól hangzik, ezelőtt nem tudtam, hogy van ilyen, de most egy kis keresgélés után megvilágosodtam. Akkor ezek szerint van már elég snail mailed és nem kell egy újabb képeslap?😛

      • Nem, már teljesen kiléptem ezekből a körökből időhiány és a net miatt, de szép nosztgalgia. Gyönyörű dekorcuccok maradtak azért fenn. Természetesen imádom a képeslapokat, bmilyet bmikor: 3200 Gyöngyös, Hanisz tér 3.🙂

  3. Érdekes és értelmes dolgokról írsz!
    Nekem a postcrossing tetszett a legjobban, már el is kezdtem🙂
    Nincs túl sok időm, de a heti egy képeslap belefér. Hol lehet szép képeslapokat kapni, lehetőleg nagy választékban?

    • Megtaláltalak! Látom egy hónapja kezdted, tök jó! Te vagy a harmadik ember aki a hatásomra belevágott (legalábbis tudomásom szerint), ami azért jó mert legalább csökkentjük az USA, Németország, Finnország stb. túlsúlyát🙂
      Na, leírom kb. én eddig hol találtam sokat és szépet: Váci utca, Alexandra Könyvesbolt, Libri, Nemzeti Múzeum shop (meg a többi múzeum), Butlers, Zsigray stúdió. A felsoroltak között mindenféle van, a Magyarországot/Budapestet ábrázolóktól kezdve a kreatív, vidám, aranyos stb. típusúakig. És van egy új felfedezésem is, az Alleeban a Nosztalgiaboltban lehet kapni nosztalgikus képeslapokat dögivel🙂 Vagy pedig rendelhet az ember online is sok helyről, ha végképp nagyon egyedit akar.

      • Igen, néztem a statisztikákat. Megdöbbentő, hogy a legaktívabbak napi 10 képeslapot küldenek…
        Köszönöm a “beszerzőhelyeket”. Általában megfelel egy-egy szép képeslap a városról, de néha vannak egyedi igények is, így nem árt, ha az ember tudja, hol szerezheti be🙂

Vélemény, hozzászólás?

