Kész szakdolgozat

Az éjszaka végleg elkészült a szakdolgozatom. Az ősszel elég nehezen álltam neki azután a sok, vegyesen nagyon jó és nagyon rossz dolog után, ami ebben az évben történt velem. Megszenvedtem meg sokáig elhúztam az irodalmazást, meg egyáltalán azt, hogy kitaláljam, miről is fog szólni, hogyan is fog kinézni az egész. De aztán valahogy apránként szerencsére sikerült a kutatás részéig eljutni, és onnantól kezdve már sokkal érdekesebbé vált a munka, és már sokkal inkább a sajátomnak éreztem a témát, a leírt szöveget, több motivációm lett befejezni. Sajnos tanári oldalról nemigen volt hozzá segítségem, de utólag nem bánom, összességében eléggé meg vagyok elégedve a végeredménnyel. Hát majd meglátjuk, hogy az opponensek is meg lesznek-e.

Ha röviden akarom megfogalmazni, akkor a dolgozat a felsőoktatási expanzió munkaerő-piaci hatásairól szól. Ez lehet, hogy így kimondva dögunalmasan hangzik, de szinte biztos vagyok benne, hogy a legtöbb egyetemi/főiskolai hallgató találna benne számára érdekes részt, vagy olyat, amivel egyetért. Ha van kedvetek, olvassatok bele, itt letölthető:

Felsőoktatási expanzió és foglalkoztathatóság

Ami a blogot illeti, látszik, hogy a hónap eleje óta nem írtam semmit, mert ezzel a remek szakdogával kellett foglalkoznom. Viszont az ötletek csak gyűltek és gyűltek. Mostanra kb. 10 blogposztnyi mondanivaló van a fejemben. Amint kialudtam magamat, bele fogok kezdeni a megírásukba, és újra lesz itt valamit élet. Pillanatnyilag viszont kicsit az is nehezemre esik, hogy értelmes mondatokat írjak.😀 See you soon.

Kész szakdolgozat” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Nekem tetszik a szakdolgozatod tartalmilag és formailag egyaránt. A kutatás alapos és – amennyire meg tudom ítélni – szakszerű volt. A szakkifejezések használata pontos és mértéktartó (utóbbit különösen tudom értékelni). Igényes a nyelvhasználat.

      • Történelmet és jogot tanultam, de szívesen foglalkoznék szociológiával. Nem is tudnám a társadalomtudományok egy szűk területét megjelölni érdeklődési körömként. Az oktatáspolitika meg volt egyetemistaként is érdekel természetesen.
        Egyelőre sajnos nem találtam meg a módját, hogy azzal foglalkozhassak hivatásszerűen, ami érdekel. Talán még sikerülhet.

Vélemény, hozzászólás?

