Előszülinapi vegyesfelvágott

Ezennel hivatalos, itthon képtelen vagyok a szakdolgozatot írni, minden létező dolog elvonja a figyelmemet. Csak a könyvtárban megy, ahol steril környezet és csendben ülő emberek vannak. Rohadtul haladnom kéne, de ma egyszerűen semmit nem csináltam, ennek ellenére valahogy irtó jó kedvem van. Az is eszembe jutott, hogy írok egy új posztot, mert szegény blog el van hanyagolva, és miért is ne írhatnék néha csak úgy, arról ami összevissza az eszembe jut. Általában nagyon át szoktam gondolni, és bizonyos témákat hozok fel, de most nem ez lesz, és kész.

Szóval az van, hogy hétfőn 24 éves leszek, de még egyáltalán nem érzem magamat öregnek, azt hiszem ez jó dolog, meg nem is kéne még semmiképp. Még nagyon sokáig szeretnék félig gyerek maradni, és fiatalos, nem aggódó szemmel nézni a világra. És ha úgy tartja kedvem, popszámokra ugrálni körbe a szobámba és a kedvenc dalaimat a fésűmbe énekelni.😀 Ilyeneket, mint ez:

Ezt egyszerűen imádom. Kombinál 3 dolgot, Meekakittyt, a heyhihello nevű bandát és Harry Pottert. Van egy csomó zenész, aki YouTube-on híres lett, és nagyon jó zenét csinálnak, de ezen a bizonyos szubkultúrán kívül szerintem kevéssé ismertek. Ilyen az ALL CAPS is, akiktől meg ez a kedvencem:

Ez az egész YouTube szeretet mostmár jó ideje tart, és csak egyre fokozódik. Az egyik kedvenc YouTube csatornám még mindig a vlogbrothers (John és Hank Green), és a közelgő szülinapom alkalmából eszembe jutott a 2010-es Hanko de Mayo videójuk. Hank tavaly május 5-én volt 30 éves, és a csatorna nézői, akik összefoglaló néven nerdfighters név alatt futnak, szerte a világon növényeket ültettek a születésnapjára, mert ő nagy környezetvédő. Nagyjából tízezer növényke lett elültetve, a videóban ezek egy részének az ültetését vagy fényképét lehet megnézni.

Ez szerintem nagyon király ötlet, ha én ezt kapnám születésnapomra, annak én is nagyon örülnék, bár nekem nincs 580 ezer feliratkozott nézőm.🙂 Meg az is poén lenne, ha sok képeslapot kapnék amivel kidíszíthetném a szobámat, bár ez a Postcrossing miatt részben be is fog következni.😀

Még azt akartam leírni, hogy hihetetlenül jó érzés újra egészségesnek lenni, és úgymond visszanyerni a testem felett az uralmat. Már összeforrtak a törött csontjaim, újra bicajozom, meg úszni járok, és ezektől egy csapásra megváltozott a közérzetem. Nagy kincs az egészséges test, most ezerszer jobban meg tudom becsülni, hogy tudok futni és ugrálni, mint korábban. Az izmaim megfeszülnek, elfáradva felérek a hegyre a bringán, és leúszom az ötvenedik hosszt is, és boldog vagyok tőle. Valószínűleg még nem sokat fogytam, de ez most nem is érdekel annyira, a közérzetem akkorát javult hirtelen.

Na, azt hiszem ebből ennyi is elég, mindez már ijesztően megközelítette azt, ahogy a papíralapú naplómba szoktam írni, kivéve, hogy oda nem tudok YouTube videókat beágyazni.😀 Sorry ha ez uncsi volt, igyekszem majd megint érdekeseket írni…de az életem jelenleg szakdolgozat leadás előtti és utáni részre tagolódik. Az előtte lévő részben nem garantálom, hogy szuperérdekes bejegyzéseket fogok tudni produkálni, de ki tudja, még bármi megtörténhet. Addig is írjatok valami vidámat nekem!🙂

Vélemény, hozzászólás?

