Update: mi lett az avokádóval?

Még februárban írtam egy bejegyzést arról, hogy akkoriban miket főzögettem, és hogy az eközben felhasznált avokádó magját nem volt szívem kidobni: kicsíráztattam. Jelentem, azóta is megvan, él és virul, és az eltelt hét hónap alatt egész nagyra nőtt, át is kellett már ültetnem. Ide teszek pár képet, hogy láthassátok, hogyan lett egyre nagyobb, vagy ha úgy tetszik, ezek a babafotók a kis fa életéből.😀

Ekkora volt április 8-án.

Április 25. Itt már el lett ültetve a drága, és gyorsan kezdett nőni. A talajba hungarocell darabokat morzsoltam, hogy átjárhatób legyen a kis gyökereknek.

Július 16-i állapot. Ekkor én Tajvanban voltam, az öcsém küldte nekem a képet. Nagyon ledöbbentem, hogy mekkorát nőt megint.

Mai, azaz szeptember 29-i állapot. Nagyjából egy hete ültettem át, már teljesen kinőtte a korábbi kis cserepet.

Meg az ablakpárkányomat is kinőtte, úgyhogy már jó ideje a nappaliban lakik a földön. Még sosem volt ilyen sikerem egy növénnyel sem, úgyhogy kicsit kétségbe vagyok esve, hogy mi lesz, ha már ezt a cserepet is kinövi majd. Hogy fogom átültetni, és hova fogom tenni? Az meg megint más kérdés, hogy mi lesz, ha nagy fa lesz belőle (bár ez még nyilván jóval odébb van) – valami melegházba kellene talán kiültetni.🙂 A kertben nem nagyon bírná a telet…

Update: mi lett az avokádóval?” bejegyzéshez ozzászólás

  1. “Az avokádó szép, vörösesbarna fája alkalmas épületfának, bútorok készítéséhez, esztergályos munkákhoz és fafaragásokhoz.”
    1. Szeritem az üveghaz eselytelen nagyobb koraban.
    2. Ad egy ket ötletet, ha mar nem fer be sehova sem.😀
    3. Imadom a blogodat!😀

    Zs.

    • Köszi!! Ezt még senki nem mondta (a 3-ast).🙂

      Ahh, hogy vágjam ki szegénykét…kegyetlen ötlet. Nem hiszem, hogy képes lennék rá. Most már megértem az egyik barátom helyzetét: van otthon egy nyuluk, már hatalmasra nőtt, tök dagadt, és többen már javasolták neki, hogy hát milyen finom is a nyúlpörkölt meg a nyúlpaprikás. Ő meg mindig hevesen tiltakozik, hogy hogy mondhatnak ilyet.😀

      Szerencsére az avokádóm még sokára lesz akkora, hogy gondot okozzon, úgyhogy addig csak kitalálok valamit.🙂

Vélemény, hozzászólás?

