Múltbéli Zsófi beköszön

A naplóírás nagyon hasznos dolog, erre nagyjából 10 éves koromban kezdtem rájönni. Néhány hónappal a tizedik születésnapom előtt javasolta apa, hogy talán írnom kellene. Tetszett az ötlet, és onnantól kezdve nagyjából 13 éven át szorgalmasan róttam a sorokat, több-kevesebb rendszerességgel. Persze eleinte csak néhány soros volt egy-egy naplóbejegyzés, aztán oldalakon át kezdtem ecsetelni életem nagy problémáit.🙂 Még mostanában is írok néha, mára úgy 900 kézzel írott oldalnál tartok. Ami persze sokkal több is lehetne, de nem mindig voltam kellően hűséges a naplóhoz.
Mindenesetre az egyik legjobb dolog benne, hogy láthatja az ember, mennyit fejlődött. Persze az is érdekes, hogy meg tudom mondani, mit csináltam x évvel ezelőtt ezen és ezen a napon, milyen élményeim voltak, mit gondoltam, amikor legelőször találkoztam ezzel vagy azzal az emberrel, aki ma esetleg nagyon fontos az életemben, vagy épp ellenkezőleg, már sehol sincs. Most mégis a fejlődésre szeretnék egy kicsit koncentrálni, azzal, hogy felvillantok néhány részletet 17 éves kori életemből, azaz az akkoriban íródott bejegyzésekből.

Elöljáróban annyit, hogy ezt ugye akkoriban csak magamnak írtam, nem akartam senkinek megmutatni, ez volt az én “szupertitkos” naplóm. Elképzeltem, hogy majd halálom után hatalmas értéket fog képviselni az utókor számára.😀 Tele van kellően felvállalhatatlan részekkel, nem azért amit csináltam, hanem ahogy tálaltam ott őket, nekem persze ennyi év távlatából elég vicces. Kicsit irigylem magam az akkori problémáimért, amik nagyjából úgy foglalhatók össze, hogy:
– Miért kell fizikát/kémiát tanulni?
– Miért nincs pasim?
– Miért nem írt emailt/smst a pasim már megint?
– Kivel és mikor megyünk Junkies/Hiperkarma stb. koncertre?
– Fáradt vagyok.

És hasonlók. Lássunk néhány gyöngyszemet 2004 őszéről, amit még fel is merek vállalni. Nem tudom kérjek-e elnézést, inkább jó szórakozást kívánok.😀

“Na jó, ma akkor is kell írnom, ha beledöglök. Nem volt semmi ez a nap. A fizikadoga oltári szar lett. Sebaj. A kémiám kettes! Ójessz, nem hittem volna. És elmaradt a hetedik óra, mert egy óra alatt megírtuk a magyardogát, egész tűrhető volt.
Viszont ááá! Nem találkoztunk Atival.😦 Olyan szaaar. Tegnap este óta folyamatosan ezt vártam, és mégse.😦 Írt smst, hogy jött valami nem tudom milyen tanár és muszáj a suliban lennie 4-ig és nem tud jönni. Úgy kiakadtam…nagyon nagyon rossz volt. Pedig nem is olyan nagy dolog csak iszonyúan vártam, és emiatt. És tök köcsög smst írtam neki. De aztán valahogy megbeszéltük. Elvileg holnap jön. Jaj, nem tudok aludni sem, olyan rossz, hogy ma veszekedtem vele. Annyira meg akarom beszélni vele az ügyet, de holnap délutánig még várnom kell. 8 hülye órám lesz.😦
Edzésre sem mentem el. Fáradt voltam és német házit írtam, meg feküdtem és gondolkoztam. De legalább este elmentem Zsófival, Krisztivel és Ágival moziba, mert Zsófinak volt 4 ingyenjegye. A Bridget Jones 2-t néztük, jó  volt, de most nem vagyok képes írni róla. Vagy bármi másról.
Ati, Ati, Ati, mikor lesz már holnap fél 5?”

“LÁÁÁBTYŰŰ!!! Azt kaptam ma. Jött a Quelléből. 3 pár, és gyönyörű és csíkos. Mind. És kaptam még egy piros-fekete csíkos felsőt meg egy kék pulcsit aminek patentok vannak az oldalán. Ráadásul még a hétvége előtt megjön a bakancs, legalábbis azt írták az egyik mailben.
Meg ma volt az OKTV (Okay TV).🙂 Na szóval angol. De tök jó volt. 3 óra volt rá. 2-kor kezdtünk, én kb. fél 4 után 10 perccel beadtam. Most nem fogok ott ülni ötig, ha kész vagyok. Nem is volt nagyon nehéz. Persze ez még csak az iskolai forduló. Húú de kíváncsi vagyok az eredményre! Remélem hamar kijavítják.
Szabó Áky is indult, és felhívott itthon miatta, de épp edzésen voltam. Szóval holnap majd a suliban meghallgathatom.
Edzésen futottunk 6km-t, de nagyon hideg van kint!! És most dög fáradt vagyok. Még az sem tud igazán érdekelni, hogy mégsem találkoztunk Atival és nem is válaszolt az smsemre amit írtam reggel. És este kilenckor, amikor hívtam, már ki volt kapcsolva a telefonja… De tényleg nem érdekel. Majd jól rátaposok az acélos bakancsommal.
Sajnos holnapra egy darab házit nem írtam, de hát mire való az órák közti szünet, nem igaz?
Fáááj a fejem. :(“

Egyelőre azt hiszem ennyi is elég, majd lehet, hogy szerepeltetem még itt múltbéli énemet máskor is, ha esetleg szarul lennék, és azzal akarnám felvidítani magamat, hogy azért tapasztalható némi előrehaladás az életemben.🙂

Múltbéli Zsófi beköszön” bejegyzéshez ozzászólás

  1. jaj de jó volt! most én is beleolvastam a magam naplójába, hát tanulságos… egyrészt sokkal gyermetegebb dolgokon problémáztam, másrészt sok téma már akkor, 6-7 év előtt feljött. furcsa, hogy azóta rendszeresen írok, és pont most, az új életemben kezdem teljesen elhagyni a dolgot.

    • Örülök, hogy tetszett.🙂 És nagyon érdekes amit írsz – ezt úgy kell érteni, hogy bizonyos problémák már 6-7 éve megoldatlanok, vagy úgy, hogy vannak fontos gondolatok vagy elvek az életedben, amik már ennyi ideje meghatározóak?
      Nekem az szokott még megdöbbentő lenni, hogy néhányszor már évekkel korábban leírtam dolgokat, tehát hogy lehet hogy ez vagy az fog történni, ami aztán tényleg bekövetkezett. Lehet, hogy ezek önbeteljesítő jóslatok.
      Vajon mi az oka, hogy kezded elhagyni a naplóírást? Sajnos én is csak a töredékét írom annak amennyit régen írtam, és nem értem miért nincs már rá ugyanúgy igényem. Szerintem egyikünknek sem kellene elhagynia.🙂 Később tutira bánni fogjuk…

      • igen igen, ennyi ideje szenvedek ugyanazokon a kérdéseken. ez elég hatákonytalan, mit mondjak.

        bár tudnám, mért nem írok: nem írtam se a költözésről, se az ügyészségről. nem a blog miatt, oda ilyen perszonális dolgok nem kerülnek fel (még). pedig jó lenne folytatni, mert a régiek már most kordokumentumok. szóval írjunk!🙂

  2. Ó, a régi szép, “gondtalan” idők – nagyon jó kis bejegyzés. Hát még ha Szabó Áky is olvasná ezt! A lábtyűk megvannak még? Az OKTV-s poén keményen büntet.😀

Vélemény, hozzászólás?

