Sport és tavasz

Ebben a posztban valószínűleg nem fogok világmegváltóan új gondolatokat leírni, csak szeretném megosztani veletek a lelkesedésemet.
Mint kiderült a korábbiakból, mostanában nem épp életem legvidámabb szakaszát élem meg, de találtam valamit, ami átmenetileg nagyon jól feledteti a gondokat és sokkal jobb lesz tőle a közérzetem. Elkezdtem heroinozni. Intenzívebben kezdtem el sportolni, mint az utóbbi pár évben.
Hogy is néz ki az én “sporttörténetem”? Amikor kicsi voltam, úszni jártam viszonylag rendszeresen, aztán ez abbamaradt, és csak 14 évesen jött az életembe a tájfutás. Ez iszonyú jó volt, máig életem egyik legjobb döntésének tartom, hogy belevágtam. 4 évig csináltam, aztán következett egy kis szünet (a gimnáziumi és egyetemi tesiórákat annyira nem számítom rendszeres sportnak😀 ). Két évvel ezelőtt jött az életembe a bringa. Azóta fokozatosan szinte teljesen átálltam rá közlekedésileg, és máig is imádom.

Most viszont van valami teljesen új: elkezdtem konditerembe járni. Ebben még nagyon amatőr vagyok, de nagyon élvezem. Egészen másfajta sport, mint amiket korábban kipróbáltam, de ugyanúgy megadja azt a jó érzést: hogy megdolgoztattad az izmaidat, megadtad a testednek azt, amire igenis nagy szüksége van. Imádom azt a kellemes fáradtságot és néha a kis izomlázat, amit utána érzek. Azonkívül az is jó dolog, hogy nem szól bele senki abba amit csinálok, szépen elmegyek, és elvégzem a gyakorlataimat, azért mert én akarom csinálni, és tudom, hogy miért jó ez, és nem azért, mert egy edző piszkál. Persze lehet, hogy egy idő után majd jól jönne a professzionálisabb segítség is, de még messze nem tartok ott.🙂

És régen volt már bringás poszt, hát egy kicsit ennek is akarok most “adni”. Mert bár én eddig elsősorban közlekedési eszközként használtam a bringát, vagy akként tekintettem rá, sportból és szórakozásból legalább olyan jó… Vicces, mert gondolom a legtöbb embernél fordítva szokott ez a dolog lejátszódni.
Mindenesetre régen éreztem már olyan felszabadultnak magam, mint a tegnapi túrácska során, ahol elvileg olyan 25-30km-t mentünk összesen. (Nincs kilométerórám.😦 ) Gyönyörű tavaszi idő, napsütés (de nem dögmeleg), szép táj – felbecsülhetetlen értéke van mindennek. Úgy érzem egy költőre lenne szükség, hogy mindezt igazán jól le lehessen írni, és nem találom a megfelelő szavakat, vagy a megfelelő verset. Szavak helyett viszont beszéljenek akkor a képek, csináltam néhány fotót az úticélunknál:

Ilyen túrákat muszáj lesz még sokat csinálni. Csak hazamenni nem szeretek, mert akkor újra szembe kell néznem a szomorúsággal, de legalább odáig jó. Itthon meg megpróbálok a következő túrákra gondolni, hátha lesznek még. Szerencsére a napsütötte Budapesten áttekerni sem éppen utolsó dolog, úgyhogy minden napra jut nekem egy pici élvezet.

(PS: Írom mindezt úgy, hogy ma defektet kaptam és most pedig a szél elég brutál süvítését hallgatom… azért csak “nézzünk bizakodva a jövőbe!”🙂 )

Sport és tavasz” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Gyönyörű képeket csináltál🙂 Remélem még sok túrára eljutsz és hasonlóan szépeket fogsz majd fotózni🙂 (és ha esetleg ötlet kellene túrához, útvonalhoz akkor nyugodtan kérdezz :))

  2. I don’t quite understand all of this🙂 What you’re doing new in the gym? I get what you say about riding a bike route. Yes, very good for the soul, especially in beautiful scenery. But there are evils, such as wind and punctures🙂 I had a puncture recently and unprepared for it, no repair kit. I was close to a garage and asked them to look after it for me till next day. At first he put his hand up to say STOP! We don’t do bikes🙂

    • Yes I wrote about my new habit of going to the gym and how I love it, besides cycling.
      Hehe the garage story is funny.🙂 I was unprepared for the puncture, too, but luckily I was in Budapest and not on a route, and there was a bicycle shop/sercive nearby so I could push my bike there. They fixed it in 10 minutes.

  3. Visszajelzés: Meghízni | Sophie writes

Vélemény, hozzászólás?

