Just a minute while I reinvent myself…

Köszönöm mindenkinek, aki hozzászólt az előző bejegyzéshez vagy más úton fejezte ki a támogatását.
A történtek után nem megy most nekem a blogolás. Tudom, nem kellene itt magyarázkodnom, csak nem akarom hogy még mindig az a rettenetes hír legyen az első dolog, ami itt olvasható.
Próbálom összeszedni magam és majd visszatérek. Remélem nem olyan sokára – meglátjuk.

Just a minute while I reinvent myself…” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Ha marad ez a szép idő elmehetünk egyet tekerni.🙂 Én a balesetem óta nem ültem bringán, és már nagyon szeretnék, de megvárom amíg már teljesen szárazak az utak, de ez mostmár igazán közeleg.🙂
    Szóval ha kedved van, Margit sziget meg ahol múltkor voltunk… fotózhatnánk szép tavaszt!🙂

    • Pár hete most én sem tekertem mert nem is volt kedvem sehova menni, meg tényleg csúnya idő volt.
      De jó lenne nemsokára, tényleg elmehetünk, köszi hogy szóltál.🙂 Mikor érnél rá?

    • Maybe in the future I should blog both in English and Hungarian. I don’t know yet but we’ll see.
      Anyway, it’s always so nice of you that even though my blog is in Hungarian you keep coming back and commenting. I took my friend’s invitation! Maybe if we take nice pictures I’ll post them here.

      • Hope to see some cycling pictures of your trip. I’ll get by with translate and try and read between the lines. Stay as you are…stay Hungarian🙂 otherwise it’ll all become very tiresome for you. Like you say – people can ask for individual translations.

Vélemény, hozzászólás?

