Apa…

Nem voltam benne biztos, hogy képes leszek ezt a posztot megírni, de miután korábban írtam apa betegségéről, helyénvalónak érzem, hogy ez is szerepeljen itt.
Apa meghalt csütörtök este, 13-án.

Ha még élnek a közeli hozzátartozóitok, menjetek és öleljétek meg őket, mert sajnos nem lesznek mindig ott, hogy ezt megtehessétek velük.
Amikor majd képes leszek rá, biztosan írok egy-két dolgot a kórházi és egyéb tapasztalatainkkal kapcsolatban, ami talán másoknak még segítségére lehet.

Ha valaki úgy érzi, mondana valamit, tegye meg nyugodtan. Akik eddig is megtették, azoknak ezúton is nagyon köszönöm.
Mást most nem tudok írni…ez semmit sem fejez ki persze, de…

Apa…” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Nagyon nagyon sajnálom, részvétem.

    Ha erős, hétköznapi hősök tudnak segíteni neked is, akkor ajánlom neked Gergely Szandi blogját (ewing.blogol.hu), illetve most néztem meg egy sorozatot One littre of tears címmel. Nagyonnagyon végigsírós mindkettő, de utána én erősebbnek érzem magam.

    • Még egyszer nagyon sajnálom!😦

      (Gergely Szandi az évfolyamtársam volt, végig próbált pozitívan hozzáállni a betegséghez, de … egy egész város siratta meg a végén. A blogjába tényleg érdemes beleolvasni, ha egyszer lesz erőd hozzá.)

  2. Drága Zsófi, ölelés! Nehéz ilyenkor mit mondani, de könnybe lábadtak a szemeim, ahogy olvastam a hírt. (Mindig megrázó, akkor is, ha nem ismerem Őt.) Nekem az édesanyám ment el 15 éve, tudom, mit jelent leépülni látni, ápolni és elveszíteni egy szülőt, anyut is a rák vitte el. Most nehéz, minden emlék hozzá köt még, de hétről hétre, napról napra könnyebb lesz egy kicsit, és el fog jönni az idő, amikor könny és fájdalom nélkül tudsz már gondolni rá, és már az erős, egészséges apa ugrik be, aki a betegség előtt volt. Légy erős, de add meg az időt a gyásznak, ez egy folyamat, amin mindannyian átmegyünk, amikor valaki elmegy. Nekik ilyenkor már könnyebb, nekünk nehéz. Ölelés még egyszer!

  3. Nagyon-nagyon köszönöm mindegyikőtöknek, őszintén.

    Tény, hogy szegény apa most már nem szenved.😦 Mindig azt mondják, hogy az itt maradottaknak a nehezebb. Mégis amellett, hogy elmondhatatlanul hiányzik, nem ez fáj a legjobban, hanem amiatt érzem a legnagyobb szomorúságot, hogy miért vele történt ez, miért kellett ezen keresztülmennie. Még soha életemben nem volt bennem ennyi “mi lett volna, ha…” és ennyi “ezt másképp kellett volna csinálni”. Hiába nem érez már semmit, ő a halott, és én vagyok az aki élek és még sok minden van előttem, neki pedig már nincs.
    Persze visszahozni már nem lehet, ezért muszáj arra gondolni, hogy szép élete volt és sokan annak is örülnének, ha fele annyi jó dolog történt volna velük mint vele, vagy ha fele annyi évig éltek volna.

    (Arról, hogy erősnek kell lennem annyit, hogy február 1-én lesz a temetés, de nekem addig szakdolgozatot kell írnom, mert különben megbuktatnak és egy évet csúszom az egyetemen…)

  4. Kedves Zsófi !

    Pár nappal ezelőtt mentem a bloogodat elolvasni és nagyon megrázott, hogy megtudtam, hogy Édesapátok ilyen nagyon beteg.
    Ma Anti bátyám hívott és tőle tudtam meg, hogy nincs többé, nagyon sajnálom, de ha arra gondolunk, hogy neki már jobb, akkor egy kicsit vígasztalódunk.
    Fogadjátok őszinte részvétemet és vígyázzatok Édesanyátokra.

    Ági

  5. Ismeretlenül is őszinte részvétem, nagyon sok erőt nektek, és szeretetet, amivel, remélem, kibírjátok a legnehezebb heteket, hónapokat, és aztán a legszebb emlékét viszitek tovább. Ölelés.

  6. Részvétem, szavakat mondani- irni nem lehet, nagyszüleim, nagybátyám, anyukám, apósom már eltávoztak, és csak 28 éves vagyok. Ezt csak az tudja hogy milyen aki átélte.

Vélemény, hozzászólás?

