Stylish Blogger Award

Főnyeremény😀

Pár napja Tempty-től megkaptam a Stylish Blogger díjat. Itt is még egyszer nagyon köszönöm! A szokás az, hogy nekem is át kell adnom 15 bloggernek, akiknek az oldalát stílusosnak találom, valamint ebben a posztban 7 dolgot el kell mondanom magamról. Utóbbi fog menni, előbbi nem valószínű, bocsánat. De néhány embernek mindenképpen oda fogom ítélni, ha nem is 15-nek. (Már a karácsonyi kívánságlistás játéknál is megszenvedtem a 7 jelölendő bloggerrel – még több blogot kéne olvasnom, majd igyekszem, és lehet, hogy később hozzáadok embereket a listához.)

Lássuk akkor először a 7 dolgot rólam.

1. Tudok zsonglőrködni három labdával. (Bár talán a zsonglőrködés nagyképűen hangzik, de tudom őket dobálni egyszerre, szóval ez az alap “zsonglőrtrükk”.)
2. Még soha nem volt csonttörésem.
3. Nem tudok fekete szemceruza nélkül élni. (Bár rendelkezem más színűekkel is, meg még sokféle sminkcuccal, ha csak egyetlen egy dolgot kellene választanom közülük amit nem tudok nélkülözni, biztosan ez lenne az.)
4. Ha egy dolgot megváltoztathatnék a külsőmben, megszabadulnék az anyajegyeim nagy részétől. Nagyon sok van belőlük.
5. Nagyon szeretek társasjátékokat játszani.
6. Ha Word dokumentumot olvasok, végtelenül idegesítenek a dupla szóközök, a szerkesztési hibák és az elgépelések, és nem tudom megállni, hogy ne javítgassam ki őket, még ha inkább tanulnom kellene az adott szövegből, és nem ezzel foglalkozni csomó ideig, akkor is.
7. 4 éve van jogosítványom, de már legalább 2 éve nem vezettem, de inkább több.

És most jöjjön pár jelölés.
Ákos (Örülök, hogy elkészült az oldal, és nagyon stílusos a design! De nagyon kéne még több poszt.😛 )
Ati (Ide is még több posztot szeretnék!)
Flóra (A Művésznő egyéniségét jól fejezi ki az oldal szerintem.🙂 Ha ennek a posztnak a hangvétele túl személyes a megírásához, ezt akkor is így gondolom, szerintem megérdemli a díjat.)
Marcsi (Nincs mit hozzáfűznöm igazán, tetszik az oldal mindenestül.)
Zsoly (Nem tudom, hogy a fényképek közé mennyire fér bele egy ilyen poszt írása, de ha nem írod meg, szerintem akkor is nagyon szép az oldalad.)

Most ennyi, majd még agyalok esetleg, hogy kinek adhatnám.

Stylish Blogger Award” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Én nem csak a dupla szóközöktől, hanem gyakorlatilag minden dokumentumbeli (leginkább csak általam vélt) tökéletlenségtől frászt kapok. Dorinát mostanság a záróvizsga tételek stílusainak tökéletes, mindenre kiterjedő egységesítésével (naná, hogy a tanulás rovására) kergetem az őrületbe. Orvos még nem látott.🙂

    Off: Sherlock kiszúrta az RSS-ben, hogy lett faviconod.

  2. Teljesen meg vagyok hatva Peti, hogy végre hozzászóltál a blogomhoz. Nagyon szenvedhettek azokkal a záróvizsga tételekkel.😛

    Valóban az én szemem.🙂 Nem biztos, hogy ez lesz a végleges favicon, csak már untam, hogy nincs. Amúgy bevallom, nem is tudtam, hogy ennek favicon a becsületes neve, hát micsoda Y-generációs vagyok én?

    Nincsmit, Flőr – megírod amúgy a bejegyzést?

Vélemény, hozzászólás?

