Beteljesült kívánságok

Még decemberben ment körbe a karácsonyi kívánságlistás játék a blogokon, és ennek keretében én is megírtam akkor a kívánságaimat. De arról egész eddig nem szólt a fáma, hogy kinek mi teljesült be a listájáról. Úgy látszik jó voltam, mert én megkaptam néhány dolgot, és nagyon örülök nekik, úgyhogy gondoltam ha már a listát megírtam ide, megmutatom az ajándékokat is, legalábbis egy részét.

fülvédő

Fülvédő Petitől

Szintén Petitől derékmelegítőt is kaptam, nagyon örülök neki, és a legjobb benne a dizájn, mert a MUSU-tól van. Az eleje:

musu design

Küllőszemű kislány biciklizik🙂

bagoly

Baglyocska

A hátulján pedig:

musu sün

Süni

Bónuszként néhány matrica, ezek nem voltak a listán de nagyon örülök nekik ettől függetlenül, majd felragasztom őket a bicajomra.

matricákEgyébként a listáról még a gyertya és a kozmetikum teljesült be, amiből az egyik kedvencem ez az arcszérum, amit Peti anyukájától kaptam. Az illata engem a naptejére emlékeztet és mindig a Balaton partján érzem magam tőle.🙂

"Japán szaké és rizs selymes arcszérum"

Köszönöm!🙂
Nálatok mit hozott a Jézuska?

Beteljesült kívánságok” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Dejóóó, nincs is annál jobb, mint amikor azt kapod, amire vágysz.🙂 Ezek a MUSU-s derékmelegítők sztem is nagyon aranyosak. Mikor a tesómnak válogattam ajándékokat kacérkodtam egy ilyen megvételével, mert olyan aranyos mintáik vannak. A fülmelegítő meg😄, tessék használni is majd!

Vélemény, hozzászólás?

