Karácsonyi poszt

Szeretnék mindenkinek boldog karácsonyt kívánni. Remélem mindenki tudott egy kis időt szakítani a pihenésre, semmittevésre, emésztésre.🙂
Nekem ma kicsit furcsa élményem volt – az öcsémmel életünkben először a szüleink nélkül mentünk a rokonokat meglátogatni Győrbe. Jól éreztük magunkat, nagyon jó volt látni a családot, beszélgetni meg együtt lenni egy kicsit. De azért mégis más volt, mint korábban bármikor. Nem tudom, hogyan írjam ezt le, de egy kicsit úgy éreztem, ez az út amit ma megtettünk, a felnőtté válás része, még ha kényszerűségből mentünk csak ketten, akkor is.
Ráadásul ítéletidő volt, egész nap orkán erejű szél, délelőtt esővel meg havasesővel. Estére a hazaútra pedig jó sok havat kaptunk, amire nem számítottunk, és téli gumi nélkül az autópályán nem mindig volt vicces. De túléltük, nagyrészt 60km/h-val gurultunk hazafelé – öcsi azért megérdemelt egy vállonveregetést, ő sem vezetett még soha hóban.

Holnap az ország másik felébe megyek, akkor már busszal, egy kicsit várom, jó lesz nézni az ablakból a havas tájat. Úgyhogy idén három helyen karácsonyozom, azért ez nem rossz dolog.

Itthon a karácsonyfánk idén kisebb a megszokottnál, és az asztalra is csak három terítéket tettünk, de azért mégis volt egy kis öröm, és legalább együtt vagyunk. Ez fontos.

Még megosztom veletek virtuálisan a mézeskalácsot is amit sütöttem. Lehet, hogy furcsán néz ki, mert ez nem “hagyományos” mézeskalács, de higgyétek el, finom.🙂

Ők “paleolit mézeskalácsok”, majd a jövőben még mindenképpen fogok írni erről.
Most inkább csak egy kis karácsonyi szösszenetet akartam ide feltenni, nem szerettem volna, ha a blogon nem hagy nyomot az ünnep. Élvezzétek ki még a karácsonyból hátralévő időt, pihenjetek sokat!

Karácsonyi poszt” bejegyzéshez ozzászólás

    • Szia! Elolvastam a cikket, de őszintén szólva nem változtatta meg a véleményemet. Sok mindent ír, de igazából nem derül ki belőle, hogy miért is lenne káros a paleolit táplálkozás, vagy miért is lenne olyan jó a nyugati étrend. Vitatkozik Szendi bizonyos érveivel, részben jogosan. És vannak téves állításai is a könyvvel kapcsolatban.
      Én nem gondolom, hogy a paleolit táplálkozás vallásosan követendő lenne, de nem is a “sztárolás” miatt tartom jónak. Nyilván folyamatosan képezni kell magunkat, olvasni a témában. Számomra hihető érveket hozott fel, ez egy bonyolult dolog, nem mennék bele minden részletbe.
      Sajnálom, ha téged zavar az, hogy én elhiszem a “túlsztárolt” könyv nagy részét – neked nem kell követni a példámat. Ennyi az egész. Az még szerintem nem baj, ha írok róla, hiszen ez az én blogom, az én véleményem.
      Köszi a hozzászólást.

Vélemény, hozzászólás?

