Karácsonyi kívánságlista

indexKét napja Eszter meghívott, hogy vegyek részt egy kis játékban, ami mostanában terjed a blogokon. A játék lényege, hogy meg kell írni egy blogposztban a karácsonyi kívánságlistádat (a további szabályokat a poszt végén találjátok). A meghívásnak nagyon örültem, és most már nem kotlom tovább rajta,  lássuk.

Ahogy Eszter, úgy én is a tárgyiasult dolgokra fogok most koncentrálni. Az igazság az, hogy van egyetlen kívánságom ami sokkal fontosabb mindannál amit most írni fogok, sőt ezek nem fontosak, lényegtelenek ahhoz képest. Csakhogy az nem olyasmi, amit ajándékba lehet adni, és egyébként is túl szomorú ahhoz, hogy ebbe a posztba beletegyem.
Amikor elsőre belegondoltam, hogy mit is írnék a karácsonyi kívánságlistámra, az jutott eszembe, hogy tulajdonképpen mostanában annyi mindent vettem magamnak, hogy már nem is kell semmi. De azért ez nem tartott sokáig, nem olyan nehéz egy kicsit elengedni a fantáziám, mindig tud mit kitalálni az ember…pláne ha nőből van.
Először is szeretnék unlimited supply-t zabszeletből, vagy ha nem is unlimitedet, legalább néhány hétre elegendőt, és többfélét.🙂 Teljesen imádom még mindig. Nem is kellene nekem se kenyér, se tészta, se semmilyen más szénhidrát, ezzel nagyon jól ellennék.
Mostanában szintén eléggé rákkattantam a finom teákra. Minden nap megiszom egy-két bögrével, mézzel, és mindig nagyon jó érzés. Úgyhogy jöhet akármennyi tea, mindegy hogy filteres vagy nem, van jó kis szűrőm.
Hogy a teához még meghittebb hangulat legyen, gyertyáknak is örülnék. Már csak néhány fehér mécsesem maradt, vészesen fogy a készlet. Mindenféle gyertyát szeretek, de persze az illatosak meg szépek mindig adnak egy kis pluszt.
Van néhány praktikus ruhadarab, amikre nincs feltétlenül szükségem, és ezért nem vettem még magamnak, de azért mindig szemezek velük. Először is egy szép mintás és bélelt gumicsizma, nagyon sokfélét lehet ma már kapni. Ez nagyon vidám dolog szerintem és biztos hordanám. Aztán mostanában eléggé kezdenek elterjedni a derékmelegítők. Mindegy hogy hippsy, lollee vagy musu, meg nem tudom milyen márka van még, de mindenképp hasznos, a rövidebb télikabátomban se fázna sosem a derekam, ha lenne egy ilyenem. Végül egy fülvédő. Bár nagyon jó meleg sapkám van, a fülvédők mindig is tetszettek:)
Könyvek. Mindenféle könyvnek örülök! Tudnék írni konkrétumokat is, de elég hosszú lenne a lista azt hiszem. Azért két dolgot mégis kiemelnék: szeretném bővíteni az angol nyelvű könyvtáramat, szóval angol szerzőtől csak eredeti nyelven. Ezenkívül nem régen jelent meg a Red Hot Chili Peppers új könyve, azzal a címmel, hogy An Oral/Visual History.  Ez nagyon boldoggá tenne.
A legdrágább kívánságot hagytam a végére. Van az arcomon és még néhány helyen pár anyajegyem, amit nagyon szeretnék leszedetni. Bár tudom, hogy az onkológián vagy esetleg a bőrgyógyászaton jó eséllyel ingyen megcsinálják, nem vagyok meggyőződve róla, hogy olyan szép lesz a helye, mintha plasztikai sebész csinálná. Csakhogy a plasztikai sebész drága…ha ezt kifizetné nekem valaki, az tök jó lenne.
Nagyjából ennyi jutott eszembe. Persze ruhát, ékszert, sminket, parfümöt mindig lehet venni, ha már nőből vagyok, ahogy mondtam az elején is.🙂 Nőknek szerintem sokkal könnyebb ajándékot venni, mint férfiaknak. Nem?

És akkor most jöjjenek a szabályok:

1. Add tovább a listaírós feladatot további hét bloggernek.

2. Linkeld be őket.

3. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket.

4. Írd meg a karácsonyi kívánságlistádat.

5. Küldd el a listát a Karácsonyi ajándéklistára azaz a radmila.morgan kukac gmail.com címre.

6. Szurkolj, hogy teljesüljenek a kívánságaid.

7. Legyen boldog karácsonyod :)

A hét bloggerrel kicsit bajban voltam. Rájöttem, hogy a legtöbb blog amit olvasok, nem énblog, hanem inkább tematikus vagy fotóblog, vagy amik mégsem, azoknak már továbbadta valaki más. De azért nagy nehezen összeállt a lista, íme:

– Fleur barátnőm, a Művésznő
Zsófi és Noi, az én Angliában élő fashionistáim
Nóli, akinek a blogja ugyan a drótékszereiről szól, de azért hátha van kedve ehhez a játékhoz
Kenny, akinek cyclechic blogja van, de néha írogat is, és jókat!
– Végül két blog, amik még nem léteznek.😀 Ákos barátom ma este ünnepélyesen megígérte nekünk, hogy végre belevág a blogjába, amiről annyi ideje győzködjük. Akár kezdheti ezzel a poszttal is. Ha meglesz a blog, belinkelem.
Ezen kívül Ati, akinek a Funkyforum és a Mars Voltás blogja mellett volt személyes blogja is, de megszüntette. Azt mondta azonban, hogy mostanában újra kedvet kapott az írogatáshoz, így hát neki is fel van dobva a labda.🙂
Update: már kész is van. Itt olvashatjátok a listáját.

Persze mindenki más is megírhatja kommentben, vagy ha van blogja, akkor ott, meg vagytok hívva!🙂

Karácsonyi kívánságlista” bejegyzéshez ozzászólás

    • Nem gond.🙂 Igazából ha tudtam volna hét énbloggert, akkor nem jelöltelek volna a tematikus blogoddal erre, mert gondoltam hogy oda nem illik annyira, de így ha motivációd sincs akkor pláne. Szóval semmi gond.

Vélemény, hozzászólás?

