A medve nem látta meg az árnyékát

Egy ilyen esős-ködös novemberi hétfőn ez nem is túl meglepő. Pedig a múlt héten még szinte bármelyik nap megláthatta volna, csakhogy a feldagadt arcával a barlangjában kellett kuksolnia.

Az említett arc mára a négy nappal ezelőtti méretének egyharmadára apadt, így a medve (na jó, én) úgy döntött, hogy mégiscsak tiszteletét teszi az egyetemen.
Elképesztő, hogy milyen jó érzés volt újból kimenni a “világba”, és emberi ruhát felvenni a melegítő és szakadt póló helyett. Minimális mennyiségű smink is csodákat művel, szinte magamra sem ismerek a tükörben (na nem azért mert annyira gyönyörű vagyok, csak mégsem ugyanaz az ember, aki öt napja nem látta a napvilágot és egyik gyógyszert veszi be a másik után).
A betegség vagy rosszullét olyan szerencsétlenné tudja tenni az embert…néhány napja még azon is sírvafakadtam, hogy véletlenül bevertem a fejem a szekrényajtóba. Nem elég, hogy fáj és dagadt az arcom, még ez is!
De ma, amint kiértem a levegőre, egyből minden jobb lett. Hiába fájt még egy kicsit az arcom, az ingerek amik értek, elfeledtették. Már kapásból a postaládánál felvidultam, mert volt benne egy postcrossingos képeslap Németországból, aminek egy részét a feladó saját kezűleg rajzolta. Aztán meg suhanás át a városon, helló autók, helló buszmegállóban álló emberek, helló Budapest.
Délután kaptam magamtól egy vörösáfonyás zabszeletet,  hogy igazán kellemes teljen a nap. Otthon ez nincs, és hiányzott.

Este még az esőben hazatekerni is jó volt, bár nem mondhatnám, hogy vízhatlanul lettem volna öltözve. Nem számít. A medve úgy döntött, nem alszik téli álmot, még akkor sem ha nincs árnyéka🙂

A medve nem látta meg az árnyékát” bejegyzéshez ozzászólás

    • De igen, de most én voltam a medve, úgyhogy nekem lehet novemberben is😀
      Meg nem tudom, hogy milyen állathoz hasonlíthatnám magam, ami novemberben dugja ki az orrát, nem hiszem, hogy van olyan, úgyhogy akkor már lehet medve is😛

Vélemény, hozzászólás?

