You wanna hear about my new obsession?

Ez most csak egy gyors bejegyzés, mert akarok írni valamit, amíg a régóta tervezett bejegyzések el nem készülnek (több dolog is van készülőben, csak még nem volt időm rájuk rendesen, nem akarom összecsapni).

A Garbage “Only Happy When It Rains” című száma megy a fejemben, amit néha szeretek meghallgatni, ha tényleg esik az eső, mint ahogy ma is esett. Ebből a számból van a bejegyzés címe, bár már egy pár perce rájöttem, hogy amiről most írni akarok, az sokkal inkább addiction mint obsession.

Ennyi bevezető után most viccesen fog hangzani, hogy egy kajáról van szó, konkrétan, ahogy a csomagolásán áll, “különlegesen finom gabonaszelet zabból”. Egy MA Baker nevű gyártó csinálja, nagy betűkkel van ráírva, hogy GIANT BAR. Lehet kapni a DM-ben, a Reálban és az egyetem büféjében (😀 ), legalábbis én eddig ezeken a helyeken láttam. Még tavasszal vettem először ilyet, és azóta fokozatosan nagyon rákattantam. Hivatalosan 90g-os egy szelet, de megfigyeltem, hogy nem ugyanolyan vastagságúak, úgyhogy igazából néha sokkal többet is beleraknak, mint 90g. Amit épp most ettem meg, az (lemértem) 139g-os volt🙂

Azt hiszem ami igazán függővé tett, az az hogy csomó ízesítésben csinálják. Először a dm-ben még csak pekándiósat és vörösáfonyásat árultak, de aztán fokozatosan lett egyre többféle, és én mindig felvillanyozódtam, amikor valahol megláttam egy újat, amilyet még nem ettem. Az előbb összeszámoltam, és 15 féle ízben láttam eddig. És ezúttal nem bírtam tovább, utánanéztem az interneten. Kiderült, hogy összesen 20 féle van belőle. Ezzel valószínűleg elrontottam magamnak a dolgot, mert többet nem fogok újat felfedezni, de azért idáig izgalmas volt.

Egyébként viszonylag egészséges addiction az enyém, tekintve, hogy főleg zab, szójaliszt és nádcukor van a szeletben, meg némi gyümölcs vagy mag. Persze ez elég sok szénhidrátot jelent, de még mindig jobb, mintha kakaóscsigát ennék, legalábbis ezzel hitegetem magam.

Hozzátenném, hogy annyira nem olcsó, 270 és 300 Ft között mozog az ára, de az is igaz, hogy én eléggé jóllakom vele, simán megteszi reggelinek például.

A végére szeretném ideírni, hogy melyik ízesítésű a kedvencem, de azt hiszem valahogy úgy vagyok vele, mint Gombóc Artúr a csokoládéval: szeretem a banánosat, az epreset, az almásat, a mandulásat, a…

You wanna hear about my new obsession?” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

