Néhány ok, amiért…

Szeretek az élet napos oldalára tekinteni, és örülök, ha mások is tudják ilyen szemmel nézni a világot. Ma találtam egy blogot, ami egyszerűségében szép és nagyon tudok azonosulni vele – a címe önmagáért beszél: Ezer ok, amiért érdemes boldognak lenni. A 318-as számú ok ihlette ezt a mai bejegyzést, és sok-sok szeretet.

Nagyon szeretem a másoktól ajándékként kapott ékszereimet, mert amikor hordom őket, mindig eszembe jut az, aki adta. Ilyenkor kicsit úgy érzem, hogy az illető velem van, és jó erre gondolni. Ezek az ékszerek számomra olyanok, mint egy-egy talizmán – ha nincs is mágikus erejük, mégis azt sugallják, hogy akiktől kaptam őket, azokra számíthatok, ha baj van.

Mikor próbáltam kiválogatni az ékszereim közül a másoktól kapottakat, eléggé meglepődtem, hogy milyen nagy részüket nem én vettem. Mindenesetre álljon itt néhány, ami különösen kedves a szívemnek valamilyen okból.

ezüstEzt a gyűrűt és a nyakláncot azért tettem egymás mellé, mert mind a kettő anyukámé volt. Legalább tíz évvel ezelőtt adta nekem őket, és nagyon a szívemhez nőttek azóta. Aki jobban ismer, az tudja, hogy ez a gyűrű mindig rajtam van, de a nyaklánc is az egyik leggyakrabban hordott darabom. Mindkettő ezüst – aranyékszert nem hordok.

 

pók öcsitőlHogy a családnál maradjak, ezt a pár fülbevalót az öcsémtől kaptam. Pókot formáznak, és egy aranyos történet kapcsolódik hozzájuk: az öcsém fóbiásan fél a pókoktól, és azt mondta, ha ez a fülbevaló rajtam van, mindig békén hagy, nem fog idegesíteni. Igaz, hogy nem tartja be (tényleg nincs a talizmánnak mágikus ereje), de azért mégis volt már olyan, hogy hatással voltak, ha külön hivatkoztam rájuk😀

amber and silverEzt a borostyánkőből és ezüstből készült párost az egyik amerikai harmad-unokatestvéremtől, Ericától kaptam a nyáron. Azt mondta, amikor először találkoztunk, észrevette, hogy minden nap más fülbevaló van rajtam, úgyhogy ő is akart adni nekem egyet. Nyaklánc is van hozzá egyébként.

 

hematiteIlditől van ez a szépséges hematit fülbevaló pár. Ildi a legrégebbi barátnőm, aki nagyon jól ismer, és akivel sok nehéz időszakot átvészeltünk közösen. Tőle egy csomó ékszerem van (ehhez a fülbevalóhoz is van nyaklánc egyébként), de ki akartam választani egyet, és talán ezt szeretem a legjobban. Fülbevaló nélkül egyébként is csak a legritkább esetben hagyom el a házat. Most jut eszembe, hogy a fülünket is együtt lövettük be Ildivel, 14 éves korunkban🙂

bracelet 1616 karkötő a 16. születésnapomra – kreatív ajándék, nem?🙂 Látszik, hogy azt akitől kaptam, már 7 évvel ezelőtt is áthatotta a kreativitás szelleme, s nem véletlen, hogy most a UCA-re jár Rochesterben. Számomra ő a jövő fashion designere. Bakos Zsófi.

lego earrings

Egy emlékezetes születésnapi bulit juttat eszembe ez a pár Lego fülbevaló – az összes ott megjelent barátomtól kaptam, de egyébként gyanítom, hogy Dorina a ludas😛 A nyalóka alakúakat is imádom persze, de muszáj volt egyet választani. Aki esetleg szeretne ilyet, azt is meg tudom mondani, hol szerezhet: Athina Webboltjában.

faVégül, de nem utolsósorban nagyon idekívánkozik ez a gyönyörű rézdrótból és gyöngyből készült medál. Bár ezt tulajdonképpen jelképes összegért vettem az egyik ruhacserénk alkalmából, azóta kialakulni látszik egy jó barátság az alkotóval. Merthogy igen, attól vettem, aki ilyen szépséges ékszereket gyárt saját kezűleg. Szentpétery Zsófi, talán még örül is, ha csinálok neki egy kis reklámot, már amennyi nézettsége az én oldalamnak van🙂 A fotói között meg lehet nézni több drótékszert is tőle.

Hát ennyi, sok szép és kedves ékszer még így is kimaradt, de úgy érzem, hogy ide mégis elég lesz. Mindenkinek köszönöm, nagy becsben vannak tartva!😉

Néhány ok, amiért…” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Ez egy nagyon kedves post!
    Haha a UCA is nagyon örülhet h nekik is csinaltal reklamot.🙂
    De Inkabb csinaljunk Zsofinak!!!:) Meg mindig tartom magam hozzá, hogy koprodukalni akarok veled a jovoben!🙂

Vélemény, hozzászólás?

